dimecres, 12 de març del 2008

Benvinguts al bloc nens i nenes d'Oló

Hola a tots i totes!!!

Primer de tot donar-vos les gràcies per visitar el meu bloc. Un bloc dedicat exclusivament a la meteorologia on hi podeu trobar diferents articles i diferents enllaços que us poden ajudar a:
-Conèixer la previsió del temps, veure una webcam de la meva ciutat, participar en el fòrum del temps de Tv3....

Personalment no us conec, però espero que a partir d'ara sigueu fidels al bloc i m'aneu deixant alguns comentaris.
També m'ha dit un ocellet que parla anglès (i think that) que hi ha la Karina que vol dedicar-se a tot això del temps, ENDAVANT FES-HO i quan siguis gran, m'ensenyes moltes coses que llavors jo ja no podré ensenyar-te perquè me les ensenyaràs tu.

UNA ABRAÇADA i ens veiem algun dia quan vingui a reunió per Oló!!!

17 comentaris:

3 ha dit...

Hello Jordi! this blog is fantastic! we read the article and thank you! We will visit your blog!
Bye bye! See you in the colonies!

Anònim ha dit...

Thank you children, for visit my blog.I think that this blog is very interesting for us.

Unknown ha dit...

Ei "Espanta-ocells",

jo no sóc pas d´Oló, però com un ocellet m´ha dit que tenies aquest bloc, me l´he mirat i t´he volgut deixar un missatge.

On sóc no n´hi ha pas gens de neu, o sigui que seguiré atentament les nevades de Vic i Catalunya, que les trobo a faltar.

Una abraçada del teu amic de les Àsies.

Unknown ha dit...

Hola, Jordi
Fa uns dies em vas deixar una consulta al meu bloc... No sé si l'has vista, perquè no et vaig poder respondre fins passat uns dies.
La trobaràs enganxada a la conversa d'Akustika 2008.
Una salutació i enhorabona pel teu bloc

Anònim ha dit...

Bones Jordi! sí sí, sóc el Pol, un dels dos primers alumnes, que com molt bé saps, vas veure el primer dia que vas arribar a Gironella.
Què tal tot nano? Ja fa dies que diem que ens em de veure però aquí ningú no fa res; a veure si ens espavilem i quedem algun dia! ;) Apa cuida't molt i que vagi molt bé!
Ja saps: VISCA CATALUNYA LLIURE!!!
Ens vaiem!

Anònim ha dit...

Aaah!
Enhorabona pel blog krak!

Pol.

Jordi Pamplona ha dit...

Pol aviam si a partir d'ara participes del bloc digo en aquella colla eh?

UNA ABRAÇADA!!!

Jordi

Jordi Pamplona ha dit...

Gràcies Josep Maria Bru!!
El teu bloc també em va agradar i el visito sovint!!!
Records

Anto ha dit...

Hola Jordi, sóc l'Anto, encara em queda molt per arribar a tenir un Bloc tant xulo com el teu però he començat, aquest és seriós, el pròxim que faré ja ho serà menys jeje. Ja m'explicaràs com es fa això de posar-hi el comptador de visites. Bones vacances

antomasoveria.blogspot.com

Anto ha dit...

Hola Jordi, sóc l'Anto, encara em queda molt per arribar a tenir un Bloc tant xulo com el teu però he començat, aquest és seriós, el pròxim que faré ja ho serà menys jeje. Ja m'explicaràs com es fa això de posar-hi el comptador de visites. Bones vacances

antomasoveria.blogspot.com

Anònim ha dit...

hello Jordi!!!
aquest blog es molt interessant, crec que no serè pas tan bo com tu.
Arribar a fer un blog rai no. i de pen de gran que vulgui treballar, de moment això del temps m'apaciona però ves a saver si quan sigui gran també.
bueno en fi, felicitats per el blog, i a veure si fas nevar a Santa Maria d'Oló, o per lo menos que faci un ruixat ven fort.
Bye Bye!!!

Anònim ha dit...

hello!!!
bye bye!!!

Anònim ha dit...

Hello!
enhorabona pel blog
felicitats!!!!!!!!!!!!!!
Bye Bye!

Jordi Pamplona ha dit...

Aviam aviam, tan de bo plogués fort a Oló i a tota Catalunya que prou falta ens fa a tots i totes!!!!

Per cert els comentaris poseu el nom sinó no sé qui sou...gràcies!!!

Una abraçada

Jordi Pamplona ha dit...

Karina,

Aviam si ens coneixem per l'escola d'Oló algun dia...no vinc gaire per aqui però si vinc ja demanaré per tu i la teva classe!!!

Abraçades pels d'Oló!!!

Jordi

Anònim ha dit...

Hola Jordi, que tal?
Haveure si algun dia véns aqui a Oló, a veure'ns.
Bé ja ens veurem.
PD:Pensa que demà juga el Barça, no t'en oblidesis!!!

Anònim ha dit...

Gracies per intiresnuyu iformatsiyu