dilluns, 27 d’octubre del 2008

BRUTAL CANVI DE TEMPS!!!

Que ens haurem d'acostumar als canvis sobtats de temps és evident. L'exemple més clar és el d'aquesta setmana, mentre hem començat el Dilluns amb mànigues de camisa, acabarem la setmana amb l'abric d'hivern i amb possibilitat de neu a cotes de 800-700metres.
Què en té la culpa d'aquest canvi?En té la culpa l'aire d'origen POLAR que invadirà el nostre territori a partir de Dimecres.
Aqui teniu la imatge de l'entrada d'aquest aire:



Les taca verda que invadeix el nostre país, és l'entrada d'aire fred, si aquesta entrada d'aire fred, la unim a precipitació....dóna possibilitats de nevades a cotes de 700 a 800 metres de cara a Dimecres.
Aqui veieu el mapa amb la precipitació prevista per Dimecres:



Com podeu veure pot ser que hi hagi moguda important, és apassionant el que pot arribar a passar!!!Us imagineu alguna pinzellada de neu en algun lloc poc habitual?Somiar és gratis...somiem tots plegats, però la situació és INCREÏBLE pels que ens agrada això del temps!!
Per cert, faig una crida a la PENYA FANALS!!!Agafem posicions de cara a un nNovembre que es preveu mogut...sinó, mireu el GFS!!!

Una abraçada des de la plana!!!
Avui dedico l'article a totes les persones (que com jo) disfruten de la meteorologia quan està així moguda!!!
Jordi

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Ola tiu,
ojala que nevi el dimecres tu aixi ens estalviem cole xD, per cert tal com has pogut comprovar ja vaig passant la pagina (soc un cabronas en tota regla ja que no dic de qui es, espero que u trobin ells xD) l'odette deu haver fotut una cara quan ha vist de qui era... me la imaginu i em parteixu el cul.
Cosa tope important, dema mateix quan sipigueu el sexe, si es que el sabue que mi se sap, vull un comentari aqui dien que es que jo u vull saber tiu, jo aposto per nen que tu ets molt machote
Apa adeu i fins la proxima

Anònim ha dit...

siiii!! jo tmb vull saber el sexe!! fes una gran publicació eh!
jaja i si q em vaig qda sorpresa si... jajaja

Molta sort:D

Odette

Jordi Pamplona ha dit...

NEN!!!!!!!!!!
Serà un nen!!

Anònim ha dit...

wOw quan de temps, m’he passat per aquí tan ràpid com he pogut, no sé si te n’enrecordaràs de mi, sóc en Sergi també del CEIP Ildefons Cerdà, jo si k me n’enrecordu d tu, ostres sovint encara ho comentem amb l'Odette t'enrecordes d'aquell monitor de l'hora de dinar, jo seia al costat d’elles dues m sembla, de l’Aina i d l’Odette, érem els millors amics d tot primària diria jo. Pff et recordem com el millor monitor, les teves històries i anècdotes ens encantaven!!! encara m'enrcordo d'una vegada que ens vas explicar que havies anat a la platja, vas pujar sobre una colxoneta per l'aigua i et vas quedar adormit i quan et vas despertar estaves llunyíssim de la platja i enmig del mar xD xD xD rèiem molt amb tu. Tmb me n’enrecordo d quan em cordaves les sabates pq jo encara no ho sabia fer del tot b i tu em deies -ja hauries d saber cordar-te-les tu eh, jeje quins anys aquells...

esper-ho que t'agi anat tot molt bé des de llavors i que et vagi molt be en el futur, a i per cert FELICITATS futur PARE!!!

que sàpigues que he estat molt content de trobar-te desprès de tants anys, ja m’aniré passant sovint per veure què escrius

adeu

PD: no sabia que t’agradés tant la meteorologia ¿? xD xD


sergi.

Anònim ha dit...

A veure si em quedo a viladrau dormint doncs!! jejeje petons!

Unknown ha dit...

be doncs,
Tal com t'he dit m'he passat pel blog i he mirat les noves dades que has posat i m'agraden. No se, em sembla be posar aquestes dades de meteorologia, les pots tenir a ma sempre que vulguis per veure-les, ara falta veure cada quant les actualitzaras.
Espero el nou article.
Apa adeu i dona records a la dona i a l'Arnau.