diumenge, 17 d’octubre del 2010

SOU GENIALS!!!

El títol ho diu tot: SOU GENIALS!!!

Ahir vam trobar-nos a Vic tota la colla de Blogaires de meteorologia de TV3 i com sempre em vaig sentir com si estés amb la família.

La trobada va començar amb una visita al casc antic de Vic (La catedral, Temple Romà, Muralles...) i va acabar amb un dinar a la Vila dels Masramon.

Va comptar amb la presència de meteorolegs de TV3...en Tomàs Molina, L'Eloi Cordomí, l'Enric Agud i la Mònica Usart.

GRÀCIES A TOTHOM PER SER COM SOU!!!!


De la trobada em quedo amb la última frase de l'auca de L'EMPORDANET:

" QUE TORNI LA MÒNICA USART!!!!! "

Article dedicat a tots nosaltres i a la MUSSOL-A!!!

9 comentaris:

Albert Aparicio ha dit...

Realment ens ho vam passar molt bé!!
Un nucli antic preciós el de Vic, el mejar deliciós i el millor la companyia de tots vosaltres!

Vins i tot vam puder coneixer les tres pubilles! jeje

salut i una abraçada!

Anònim ha dit...

És el que té només trobar-nos una vegada a l'any i semblar que estiguis en família, que la trobada és molt més especial, ojala poguessim fer-ne de més sovint, però crec que li treuria part de creadibilitat.

Jo també em quedo amb la frase: ¡¡¡QUE TORNI LA MÒNICA USART!!!

Emili ha dit...

Ostres, Jordi, enhorabona!He entrat diverses vegades al bloc, però mail'havia relacionat amb tu. No sabia que tinguessis una segona "feina", la de meteoròleg. Enhorabona, nano! Suposo que ens veurem a la jornada de dinamitzadors... A reveure! (Sócl'Emili Bagué, del Salarich, per si encara no sabies qui era...).

Anònim ha dit...

Moltes Gràcies a tú Jordipamplona i a la Pubilla, per mi el dia de la trobada va ser genial, i espero que aquesta es continui organitzant durant molts anys perque el dia de la trobada me'l anoto al calendari com a dia segrat.

Una abraçada i enhorabona!!!

Eumar.

Mònica Usart ha dit...

La trobada va ser genial, com tots vosaltres!! Cada vegada que llegeixo aquesta última frase, m'emociono! MOLTES GRÀCIES!!! Què faria sense vosaltres?!
Una abraçada gegant!

Jaume Deu - fotògraf ha dit...

Jordi et un tio molt gran i els companys del blog una gent que sembla que hagi sigut seleccionada buscant gent d´alta qualitat humana, perquè realment tots sou unes persones increibles, estic tan orgullós de formar part d´aquest grup de persones, no us hu podeu imaginar, encara avui, vintiquatre hores després estic com a un globo.

Referent a la Monica Usart seria bó fer una entrada per recolçarla i que sapigan que als bloggers de TV3 en agradaria que ella estigues treballan per informar-nos a nosaltres com la resta de meteorologs.

Una forta abraçada

Anònim ha dit...

Gràcies Jordi, moltes gràcies!!
Vaig estar amb vosaltres de pensament i vaig esperar la tarda impacient per veure fotos
Espero l'any que vé gaudir-ne junts!
Sou fantàstics, molt bona gent.
Una abraçada.

P.D. Em trobo millor

Anònim ha dit...

Ay! ho sento que com que he fet
l'anònim no he posat el nom. Soc la mussol-la que t'agraeix i us agraeix el compartir tant bons moments.
Abraçada,

mussol-la - Mercè

meteoboadella ha dit...

Gracies per aquest gran dia que vam passar tots plegats.
Una forta abraçada des de l'Empordà

Ramon, Ramonet i Francina