dissabte, 26 d’abril del 2008

Mama....POR!!!

Un company de feina em crida i em diu:
-Jordi m'acaba d'arribar un power point que t'agradarà molt....te'l envio!!
-Val molt bé. Vaig contestar.
En veure el power point, vaig quedar glaçat, aturat, preocupat i acollonit.En la presentació es veia tal i com era Sant Romà de Sau (abans de fer-hi el pantà) i també es podia veure com n'estava de ple el pantà tot just fa un any.Un any després, el pantà presenta un aspecte lamentable, és un pantà buit...però bé...per molt que digui les sensacions que m'ha causat, m'estimo més que jutgeu vosaltres mateixos:


Un cop vista la presentació:
Quina sensació heu tingut?
Us sentiu identificats amb el títol de l'article?

Fa dies em vaig posar en contacte amb els/les mestres de l'aula hospitalària de la Vall d'Hebron i els vaig dir que el proper article que publiqués el dedicaria a tot el personal que treballa en aquella aula.Dedicat a vosaltres i molt especialment a tots els nens i nenes que en aquest moment esteu hospitalitzats. Us desitjo una ràpida recuperació!!! Mentrestant disfruteu de les imatges i si us agraden us en continuaré enviant.

Petons i Abraçades!!!
Jordi

12 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,quina presentacio mes bonica...ostres el panta fa força pena.Guillem
Sisco,LAura Jordi on sou?

Anònim ha dit...

Bones jordipamplona!
El pantà fa pena, però per altre banda el pantà d'Oliana, ha crescut molt i molt.
Us convido que visiteu el meu bloc:
http://monmeteorologia.blogspot.com/
Espero algun comentari i que us agradi.

Laura ha dit...

Gràcies Jordi per les fotos dedicades. Quan pugui ho treballaré amb els nens i nenes i ja t'enviaran algun comentari.Laura.

meteotossa ha dit...

Un Power Point genial! A veure si me l'envies, jejeje.-

Salut company!

Jordi Pamplona (Irunya) ha dit...

Hola Laura!!!
us ho mereixeu!!!Ja us en dedicaré més val?
Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Això que has fet pels nens hospitalitzats es molt bonic un 10.Guillem

Anònim ha dit...

Aquest power point és una maravella,trobo que esta molt ben trobat.Pel que fa a les dedicatòries em sembla una bona iniciativa si has d'ajudar a sentir-se millor en aquests nens,ben fet!Tu treballes a la Vall d'hebron?o només els hi dediques?Laura Vielha.
I el meu SISCO fa dies que no el veig i ja no escriu,una abraçada SISCU.

Anònim ha dit...

hola Jordi Pamplona el teu blog te mes rao que l'home del temps he antrat a la webcam de roma es molt interesant.
fins quin dia ploura.
Quin sera el proxim article ?
perdo si no vas entendra lo de musculat to va escriure la nerea.
el proxim any siusplau fesnos mes estona de classe

Anònim ha dit...

hola jord el teu blog es el millor



adeu que l'oriol m'hasta dient que surti

Anònim ha dit...

HOLA JORDI SÓC L'EUGÈNIA, AMB PODRÀS DIR EL DIUMENGE QUIN TEMPS FARÀ?
ESPERO QUE M'HO DIGUIS.

EUGÈNIA COMA VILA

Anònim ha dit...

hola jordi com estas?
ens agradat molt el vidio sobre el panta de sau.



moltes abraçades de l'aida de la júlia i de a nerea
a i espero que haviat s'acabi el viatjar je je je je no t'enfadis em nosaltres je je adeu

Anònim ha dit...

hola futur papa com estas je je je diguens quin temps fara la setmana que vé

siusplau no aprovis i quedet per lo menos 2anys més

petons i abraçades
de nerea aida julia...