dilluns, 28 de desembre del 2009

DEIXO EL BLOC!!

Amics i amigues,

La meva aventura a nivell meteorològic ha acabat. Lògicament des del naixament de l'Arnau (el meu fill) no disposo gairebé de temps per poder penjar articles i prediccions com feia abans.

És una decisió molt dolorosa i que m'ha costat molt de prendre, però de vegades la vida ens obliga a prendre decisions que no agraden, però que són convenients.

Espero seguir-vos a través dels meus blocs amics (meteotossa, meteosagrera, Josep Fuentes.....temps Palamós..). No desconectaré de le meteorologia, en absolut, però el que no puc fer és estaà al nivell que estava anteriorment.

Espero que ho entengueu, de ben segur que ho fareu!!!!

GRÀCIES!!!

Jordi.

PD- M'encanta fotre innocentades el dia dels innocents.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

jajajjaja... avui s'ha d'anar amb peus de plom per què no t'he la fotin ;)

Joan Ballana ha dit...

Molt bona, la innocentada, Jordi. Si m'ho permets, em copiaré la innocentada i faré la mateixa en el meu bloc. Salut, i República!!! Visca Esquerra Republicana de Vic!!! Visca la Gràcia Ferrer i en Joan López!!! Visca Jo!!!

Unknown ha dit...

Tu vigila no rebis un dia d'aquests un regalet/sorpresa de la meva part vale. Ja saps que jo no espero el 28/12 per fotre inocentades.

meteocatalà ha dit...

Ostí jordi!! jaja

Bona inocentada eeh XD, com diu en Josep, si no vas amb peus de plom no te'n dons conta que ja te l'han clavat.
Vagi bé inocents!!

Jaume Deu - fotògraf ha dit...

No m´hu crec ni fart de ví, això es algo que es porta a la sang i com tú sabs molt bé, ni les malalties més emprenyadores no et poden desenganxar de la meteo, Jordi hu sento però no ha colat, aquesta no ens la podem creura ningú i menys avui, així que com tots fem, reparteix el temps, perquè aquestes alçades no crec que sigui fàcil deixar el blog, això de la meteo es pitjor que el tabaco !!!!!!!