dissabte, 13 de desembre del 2008

Ja s'apropa la massa de precipitació.

Com dic en el títol, ja s'apropa la massa de precipitació que hauria de donar-nos una sorpresa aquesta propera nit en forma de neu a Vic i comarca.
Per l'Oest del país, ja han començat les precipitacions (en forma de pluja)però plou de manera moderada i en alguns moments amb molta intensitat.

Aquí teniu la imatge del radar en aquests moments:



En el radar es poden veure les traces de precipitació com van entrant per les terres de Lleida. Aquestes traces han de fer un recorregut d'Oest a Est i ens han d'acabar afectant.

Veurem què acabarà passant, però tot sembla indicar que entre aquesta matinada i demà matí,veurem una nevada a la Plana de Vic.

Si voleu enviar fotos de neu o de qualsevol altre fenòmen meteorològic ja sabeu:

meteovic@hotmail.com Gràcies per endavant!!!

Una abraçada i a creuar els dits perquè nevi.

5 comentaris:

IgnasiVic ha dit...

Em fa por, son les 20:25 i es comença a desfer la precipitació. Esperarem durant la nit aviam que passa.

IgnasiVic ha dit...

Ho veus com soc l'únic que et contesto? jeje

IgnasiVic ha dit...

Em fa por, son les 20:25 i es comença a desfer la precipitació. Esperarem durant la nit aviam que passa.

IgnasiVic ha dit...

Em fa por, son les 20:25 i es comença a desfer la precipitació. Esperarem durant la nit aviam que passa.

Unknown ha dit...

Ei Jordi com falles, aqui a Centelles no ha caigut ni una volva, nomes aigua. Jo ja em vaig ilusionar i tot tu, aviam si millorem la punteria.